30 Ekim 2009 Cuma

!

Çok sinir oldum yahu.
Aslında neye sinir olduğumunda farkında değilim
ya da?
Evet evet farkındayım.Hemde çok farkındayım.Biraz önce 120yi izledim.Geçen sene izlemiş olmama rağmen ara ara baktım.Sonu kesinlikle çok etkileyiciydi.Yine ağladım.50 sefer izlesem 50sinde de ağlarım heralde.
Düşündüm de ne kadar basit şeylere üzülüyoruz.
Bu basit şeyleri kafamıza takıyoruz,hatırladıkça iyice üzülüyoruz.
Öyle basit şeyleri,kişileri,olayları,durumları önemsiyoruz ki.
Bu önemsemememiz gereken ama bizim önemsediğimiz şeyler için kendimizi yıpratıyoruz.
Film bittikten sonra kendime öylesine acıdım ki.
Ne kadar basit ve önemsizim diye.
Filmden sonra aklıma eşibenzeribulunmaz tarih öğretmenimin dediği geldi:

"Bugün beyninizi ortaya koymazsanız bu vatan için,geleceğinizde canınızı koymak zorunda kalırsınız."

Neyse,iyi geceler. (:

Hiç yorum yok: