1 Ekim 2009 Perşembe

Heey meen!


Unuttun beni dimi çahaaal.
Ama aklımdasın sen hep benim falan. =P
Yazamıyorum 3-4 gündür heralde.Özetliyiveriyim hemencecik eksik kalan yerleri. =D
Cumartesi dersane sınavı olduğunu yazmıştım.Hani atalarımız der ya hep "Ben mi sınava girdim,sınav mı bana girdi?" diye aynen öyle işte.
Ama 2.gruptayım. =
Öğrenince şok oldum zaten. =D Ama sevindim çünkü YGS3 puanım yüksek.YGS3 nedir?
Duyduğuma göre YGS3 puanıyla tıp mıp seçiliyomuş.Amaaaan değişir bu sistemde.
Okulda güzel ürtmenlerimi sevdim gibi.Çömlerle uğraşmıyorum harbi. =D(Elif sana bu kısım,okursan..(:)
Ama serviste bir arka sıraya kaymak cizel. =D
Bu arada acayip bi havalardayım son günlerde.
Çok ders çalışasım var,inşallah böyle devam eder. =
Görünüşümü beğenmiyorum her zaman ki gibi.
Bir de sağlık dersinde hoca görünüşünü beğeniyo musun diye sormaz mı? -.-
Hayır diyince kızdı. =D
Geometrici harika bir adam söylemiş idim evvel zamanda.
Alper'in deyimiyle adam her telden çalıyo. (:
Cnbc-e dizileri mi dersin,basketbol mu dersin,siyaset mi dersin istediğin sohbeti yap.
Birde bugün Milli Güvenlik dersimiz vardı.
Binbaşı geldi bize de efenim.
Üniformasıyla geldi haliyle.Nedense o kadar gururlandım ki görünce.
Binbaşımız girerken ve çıkarken sınıf başkanı dikkat çekicek,bizde ayağa kalkicek imişiz.
Birde herkes kendini tanıtıyodu.Okula bu sene gelen çocuk kalktı,binbaşımızda benim oğlum diyince herkes şok. =
Sonra çocuğa yağ çekmeler falan. =D

Okul güzel yani genel olarak.
Hayatımdan memnun muyum?
-Sanırım.

Elif ve Dilara'yla sohbet etmeyi çok çok özlemişim.
Oğulcan'ın sinir edici bakışlarını bile. =P
1 yıldır görüşmediğim hayırsız arkadaşım Aybüke'yle de bu haftasonu buluşacauk.
Naağsip bu işler anacım.

Gidiyorum sanırım.

2 yorum:

Jady. dedi ki...

aha oğlu muymuş lan? o.O
torpil olmaz ama. :p

Aybükle mi buluşcan lan. :|

bitter dedi ki...

Evet,oğlu :D
Evet,buluşucam inşallah :D