15 Kasım 2009 Pazar

it's a circle,a mean cycle

Bu şarkıya çok çok fazla takıldım.Çok süper ama napiyim *-*-*
Okumakta olduğum kitabı bitirdim dün.O da süper, her şey süper.Alacakaranlığa falana filana bin basar bu kitap.Çok farklı bir kurgusu var bence.Müge'ye söyledim getircek İhaneti. *-*
Hiç bahsetmemiştim,bahsedesim geldi.
Bizim dil anlatımcı hadisenin kuzeni. :D Bu olayı okula yayan kim?Tabiki ben. (H)
Aslında şöyle oldu.Dil anlatımcı tam defteri imzalıyodu.
Alper:
-Hocam siz Sivaslıydınız dimi?
Dil anlatımcı:
-Evet.
Ben:
-Hadisenin memleketi.
Dil anlatımcı:
-Hadise benim amcamın kızı.
Benim bi suçum yok ama.Aslında var da. (A)
Son dersti zaten,bizde çıkışta herkese söyledik. :D Hoca çok pişman oldu tabi söylediğine.Ama oldu bi kere. :P Sonra çok dalga geçildi üstünden.Bu hoca geçen sene gelmiş olsaydı,müdür eurovisionda başarılar dilerdi falan.:D Dilerdi ama,Memiş nolcak.
Dil anlatımcıdan bahsedilince aklıma direk hadisenin evlenmeliyiz şarkısı geliyo. :D
Hastalığıma dönersek daha iyiyim.Her sabah kalkar kalkmaz başımın dönmesini saymazsak.
İyiyim yani.Belki yarın rapor alırım,sınavım var çünkü.
Böyle işte.
Mutlu pazarlar. ( :

Hiç yorum yok: