27 Kasım 2009 Cuma

bugün baryam

İvvet efendim öncelikle bayramınızı en en içten dileklerime kutluyorum,sonra napıyorum işte onu bilmiyorum.
Neyse neyse ^^
Güzel gün bugün
Bugün değil her gün
Öğrenirsin sende gün gün
Şiir yazabilitemde vardır benim.(her ne kadar saçmada olsa.)
Bugün güya en erken kalkan ben olucaktım ama tam tersi oldu.Uyandığımda herkes kalkmış ve bayramlaşmıştı.Sonradan dahil oldum bende ortama.Kahvaltıdan sonra test çözdüm,sonra kitap okudum,sonra test çözdüm,sonra kitap okudum.Şimdi de burdayım işte.
Abartma yok,aynen dediğim gibi oldu.
Bir de bana gelen bayram mesajlarından anladım ki;benim halkın her kesiminden arkadaşım var.
Önce Yeş'in mesajıyla başladı baya bi güldüm.Edebiyat abidesi kız anacım. xD
Sonra da biricik kankim Uğurcan'ın mesajı:
Kötülükler Göztepe taraftarı gibi az,düşmanlarınız Ankaragücü taraftarı kadar hayal aleminde,sevmedikleriniz Fener taraftarı gibi korkak,dostlarınız Eskişehir taraftarı gibi delikanlı olsun.Bayramınız mübarek olsun!
Mesaj harfi harfine böyle,acayip güldüm ya. xD
Aybük'ün attığı en güzeliydi,birdenem benim.
Diğerleride klasik bayram mesajı işte,hiçbirine cevap yazmadım bu arada.Çünkü kontörüm veya smsim yok efenim.
Böyle işte bayramın ilk günü.
Bizde pek bir ehşın olmaz zaten be.
Bu akşam ödev polinom testlerimi bitirebilirsem möhemmel olucak.
İhanet müthiş bir kitap!Hemen bitirmek istiyorum seriyi uleeen.
Okullarda salı açılıyomuş "noha" dedim resmen.
Artık gitmeliyim,that's enough.

Hiç yorum yok: