1 Kasım 2009 Pazar

Hayal..


İnsanı insan yapan değil midir hayal ya da insanı bambaşka biri yapan?Hayallerimiz olmadan yaşayabilir miyiz peki?Hiç sanmıyorum.
İşte bu da benim naçizane hayalim..

4 kişiyiz biz!
Elif,Nalan,Dilara,Büşra.
Hepimizin hayalleri,umutları var.Hepimiz bir yerlere gelmek istiyoruz ama "beraber".
Elifimizin en büyük hayali hukukçu olmak,daima haklıyı savunabilmek.
Diloşumuzun en büyük hayali ise mimar olabilmek,istediğini çizebilmek.
Nalanımızında hostes olabilmek,yeni yerler,yeni insanlar tanıyabilmek.
Büşramızın ise doktor olmak,hastalarını iyileştirebilmek.

Belki çok klişe belki basit,bilemiyorum.
Ama bunlar bizim hayallerimiz ve biz gerçekleşmesi için elimizden geleni yapıcaz.
Öyle birşey ki bu hayal.
Anlattıkça güzelleşir,anlattıkça yaşarsın sanki.

Yazmak istedim nedense..

Bu resim 4ümüzü çok iyi anlattığı için koymak istedim. (:

Hiç yorum yok: