13 Kasım 2009 Cuma

Ignorance

Ah çok yazasım var biliyo musun?
Mel az önce attı şu paramoreun şarkısını,pek bir sevdim.Çok eğlenceli bir şarkı,paramorea yakışan bu ki zaten. (H)
Paramore üzerinden bile hava atabilitem var.
Biraz önceye göre gayet süperim yahu,hafif bir baş ağrısı çekiyorum sadece.
Bu şarkı beni fazlasıyla mutlu etti,demin ağlıyodum şimdi çok mutluyum. :D
Bir de şu Müge'nin verdiği kitap süper ya.Okuyun okuyun!
Ya bende o fantastik romanlardaki gibi fantastik şeyler yaşamak isteyenlerdenim.Ama bi yöne düşününce kötü birşey.Neyse "taam" ya.
Erkullar falanlar filanlar bizim okulun radyosunu açıcakmış bu arada.Radyosu derken öğle aralarında müzik falan.Tasarı hoşuma gitti,olur inşallah.
Gidiyim ben ama daha yazasım var. :D
Gevezeyim biliyorum fekat yüzüme vurulmasından hoşlanmam hiç.
Eleştiriye gelemiyorum abicim napcan?
Şu Hayley çok güzel,kıskandım bide.

2 yorum:

Jady. dedi ki...

Hayley bi tanedir yaa, MyOrangeAngel <3
dur diğer yazılarına da bakiyim dfghjk.

bitter dedi ki...

yorum yapamıyorum bu yoruma :D