4 Haziran 2011 Cumartesi

yaz geldi,sınavlar bitti sayılır falan

sınav haftası da bitti sonunda.matematikle ingilizce kaldı çok şükür.bu hocaları anlamıyorum ya anadolu lisesi olucaz bide notlarımız çok düşük.son sınavları da kolay yapmak yerine iyice zorlaştırmışlar.bu hafta nasıl geçti hiç bilmiyorum valla.salı günü gidemedim okula,hastaydım.önceki gece geçmedi bi türlü başımın ağrısı.çarşamba günü de aylinle kaçtık okuldan.esparka gidip yemek yedik.stradivarious'tan kot aldım kendime.ne zamandır aklımdaydı şöyle koyu lacivert bi kot almak,aldım sonunda.öyle işte.
bugün fizik dersini de iptal ettim.baya yorgundum.zaten akşam da bir sürü misafir geldi.hatta bazıları yarım saat önce gidebildi.yorgunuuum.
yarın dersanenin yemeği varmış,gitmeyi düşünmüyorum açıkçası.pazar günü de müge'nin doğum günü var,lemanda.giderim heralde.öfff bide hediyesi var bu işin.hediye almak mesela değil de ben beğenemiyorum ya.neden böyleyim bilmiyorum.bide kesin giyicek bir şey bulamam ben.öf valla öf.

ele güne karşı yapayalnız böyle de olmaaaz kii diyorum bu saatte mfö'den benim gibi uyumayanlara gelsin bu şarkı uleeen.

Hiç yorum yok: