23 Ekim 2010 Cumartesi

Süperotti bir cumartesii!!

Selamlar,merhabalar canlaaar.Geveze başlicak yine konuşmaya artık kim susturursa. :) O zaman başliyiimmm.
Her cumartesi olduğu gibi sabahın köründe kalkıp dersaneye gittim.Ya bu cumartesileri sabahın köründe kalkmak bi koyuyo bana nasıl.Neyse işte gittim falan.İlk ders fizikti.Tırtık'ın dersi.Fizikçiye tırtık diyoruz.Çünkü garip bi herif böyle ilginç kelimeler kullanma konusunda bir uzman adeta.Mesela kapçık,küpçük,tırtık vs.Bugün küpçük diyince tüm sınıf güldük falan sonra herif atar yaptı.İçimiz fesatmış bilmem neymiş.Seviyorum ama adamı ya.Neyse geçelim bu tırtık muhabbetini,fazla gereksiz oldu zaten. :)
Çıkışta Atakan,Melih,Eda ve tabiki ben 2.kata gittik.Annem gibi "nerenin 2.katı?" demeyin.2.kat kafenin adı olüyör.:)) Neyse işte Edalar sınıfça -Atakan'ın fikriyle- alakasız kelimeler yazıp,içinde bu kelimelerin geçtiği hikaye yazıyolarmış.Dünde yolda giden herşeyden biraz biraz 20 kelime yazmışlar.Bizde bugün bunlarla bi hikaye yazdık.Çok eğlenceliydi.Eda hemen "Büş'ün yazısı güzel,o yazsın." dediği için ben yazmak zorunda kaldım 3 sayfayı da.Hikayemizin adı "İmamın Laneti".Kolum ve beynim çok yoruldu ama değdi.Çok güzel ve fazla fantastik oldu. :D Resimler var bugünle ilgili ama bellek kartından sildiğim için atamicam şu an.Başka zaman hatırlarsam belki.
Bu arada Atakan garip bi çocuk.Hayatımda tanımadığım türden.Öyle işte.
Mine bu aralar fazla dumur.Çok sinir ediyo bizi.Bide konuşuyoruz falan işte benim hayatım,ben dumurum siz değil havalarına giriyo hemen.Bence böyle olmaması gerekir insanın.Düşünüyorum da bunalım takılmak istesem çok fazla sıkıntım var bu ara.Ama insan yaşadığı herşeyden zevk almalı.Sonuçta bunalıma girmek çok kolay ama çıkması hayli zor.
Ben lise yıllarımı Dilara gibi tek bir erkek üstüne de hatırlamak istemezdim ya da Mine gibi sürekli mutsuz olarak.Sadece lise değil hep böyle olmalısın sonuçta kötü varsa,iyi de var elbet.
-çokmuergenceoldube?-
Öpüyoruuum!
'Bari siz kaçırmayın fırsatlarınızı,azcık mutlu oldun be hacı.'

3 yorum:

çizimdefterinin çizeri(drawing book's drawer) dedi ki...

yandaki parça süpa bir parça,pinhani gibi geliyor, adının alabilir miyim acabaaa

madamkavanoz dedi ki...

mutlu mesut eğlenilmiş devamını dileriz :D

bitter dedi ki...

çizim defteri o şarkı sakinin edepsiz komedya şarkısı :)
teşekkür ederim madamkavanoz :)