18 Ekim 2010 Pazartesi

Başlık bulamadım ben yaa.

Selamlar efendim.Geçen günlerde pek bir özleştik sanırım yani ben çok özledim.Aklımda tasarladığım çok fazla şey var yazmak istediğim ama hepsini unuturum heralde.
Okuldan mı başlasam napsam :D Okul güzel ya aynı gidiyo.Sıkıntı arkadaşlarımda sanırım.Elifle Uğurcan küs gibi bişey.İkiside çok samimi arkadaşım,aralarında kalmaktan korkuyorum açıkçası.Diğer herşey normal düzeyse sanırım.Aylinle aramız baya iyi sevdim ya iyi kız.
Bu arada blogumu yakın çevremden bilenler artık 3-5 kişi değil.Çok samimi olmadıklarıma bile verdim.Israrlara dayanamadım falan :p beğenmişler ama sevinmedim değil :D
Neyse.Bu sene 11 olduk,kasalım,üni.yi garantileyelim dedik ama ben son 1 haftadır falan mat dışında adam gibi çalışmıyorum.Fizik kasmam gerek ollluuum! -.- Napıcam bilmiyorum.Dersanemde sağolsun üni.lerin taban puanlarını tutuşturdu elimize Ege tıpı görünce içime bi sürü öküz oturdu resmen.537 puan olluum aklın alabiliyör mü? :D
Var ya orayı kazaniyim başka hiç bir şey istemiyorum.Saplantı haline geldi iyice bende.Bide sadece ben değil Eda ve Mine'de kazansın.Zaten onlar kazanıcak ben kalıcam mal gibi.
Amaan neyse yaa pööfff.Ömer Aşık sevgim biter sanıyodum ama bitmek ne kelime iyice arttı.Dün gece aklıma geldikçe resimlerine bakıp bakıp ağladım.Bildiğin salağım,malım.Of zaten kendimi seven bi tip değilim böyle şeyler iyice kötü yapıyo beni.
Bu sene herşey çok güzel başlamıştı.İşler tıkırındaydı yani.Ama şu sıra bilmiyorum bunalıma mı girdim ne?
Ne yaptığımı ya da ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Ha sahi saçlarımı kestirdim.Baya kısa oldu önceki rapunzel saçlarıma göre.Çevremdekiler beğendi falan ama ben önemsemiyorum artık saçımı falan kötü olsa da umrumda olmuyo.Daha iyi oldu böyle ya.
Konudan konuya atlıyorum ya.Telefon almaya kesin karar vermiştim ki teknosada E71in 1 tane kaldığını öğrendim.Umarım alırken başka şehirlerindeki şubelerinden bilmem nelerinden getirtebilirim.
Ezgi'nin,Hatun'un kısaca hepinizin yazılarını okumayı çok istiyorum.
Umarım vaktim kalır.
Bu seferlik benden bu kadar.
Dipnot:Ömer'in resmini,videosunu falan koyucaktım aşık falan olursunuz nemelazım :D Aman hiç bakmayın çirkinin çirkini,sıradan bi adam işte :D

3 yorum:

minanana! dedi ki...

Adam haklı beyler.
*Arada kalmak gerçekten baya kötü bir durum. Ben de yaşamıştım da.

çizimdefterinin çizeri(drawing book's drawer) dedi ki...

ya aynen varya hacettepe 570 mi ne olmuş,fizik dersim berbat ve benim derhal fizik kasmam lazım,sana da başarılar canım ya,aynı stresteyiz
gerçi çalış yaparsın be:)

bitter dedi ki...

@mina ama kalmicam sanırım durum az biraz çözüldü :)
@çizimdefteri inş yapıcaz be hacı :)