29 Aralık 2010 Çarşamba

upuzuuun

bir aradan sonra.
Blogu bu sefer pek özlemedim ben galiba ya.Sıkıldım sanırım biraz.
Hayatımda neler olduğunu bende takip edemiyorum artık ya çok sıradan ya da fazla heyecanlı.
Mesela bugün yarım gündü sabahtan deneme olduk,fena değildi.Çıkışta eğlendik baya Uğurcan ve Elifle yemek yedik.Sonra Elifle Kahve Dünyası'na gittik.Ayın önerisi 'Aşna Vişne'den' alalım diye tutturdu Elif Hanım.Garsona da 2 tane aşna fişna diyince öldürdü beni.(tabi kendisi bunu kabul etmese de :D)Eda,Mine ve Melikle karşılaştık.Mel'i çok özlemişim ya.Aslında Eda'yı ve Mine'yi de çok özledim.Sürekli mesajlaşıyoruz falan ama olmuyo işte bu ara hiç uzun uzun sohbet edemedik.Yakınımdayken özlüyorum onları ve arkadaşlığımız biticek diye korkuyorum.Durup dururken böyle düşünmek yersiz ama bilmiyorum işte bazen böyle düşünceler sarıyo.
Meslek konusunda kararsızım yine yine ve yine.
Anlicağın blog bu ara yalnızlardayım.Çok yalnız ve mutsuz hissediyorum kendimi.Ama artık eskisi gibi neden de bulamıyorum.Şu ergenlik bi çıksa içimden.Ergen olmak ne zormuş abi her şeye üzülüyosun,takılıyosun.
Neyse neyse.
Aylinle,Mertle ve Serdarla genel olarak sınıftakilerle baya iyiyim bu ara.Aylin'i çok seviyorum artık ama Dilara'yla iyice koptuk.Sessizce.Çok basit şeyler birikir birikir sonra en ufak şeyler gözüne batmaya başlar işte onunla aramızdakiler aynen böyle.
Elif'inde doğum günü yaklaşıyo.3 sene boyunca çok şey paylaştık onunla.Arkadaş kavramı kadar basit değil gözümde ve ona anlamlı bi hediye almak istiyorum.Aklımda bişeyler var ama okur falan yazmiyim. :)
Hayat böyleee gidiyor işte be blog.Ben yine dur diyemiyorum.Nefes alamıyorum bazen tıkanıyorum.Etrafımdakilere anlam veremiyorum.En ufak şey beni delirtmeye yetiyor.
Bugün fark ettim ki Uğurcan'ı çok özlemişim.Okulda delicesine nefret ettiğim biri var.(hiç muhabbetimiz olmamasına rağmen) Eda,Mine,Melik ve Elif'i çook seviyorum.Ve her şeye rağmen hayat güzel be hacı.

Hiç yorum yok: