15 Temmuz 2010 Perşembe

This is the new shit

Bu şarkı güzeldir.Marilyn Manson abimizindir.
Aman ne diyorum ben ya.
Bugün evde salak malak 4e kadar takıldıktan sonra attım kendimi çarşıya,sokaklara,caddelere. :p
Ece,Elif ben buluşuyoduk güyaa.Ama Aylin ve Elif'in kuzeni İrem'de teşrif etti.İyi oldu ya.H-Bar'a gittik önce.Sabri'nin doğum günü için işte.Yarın kutlicaz,umarım.Adam olur falan diyip kapora istedi haliyle.Abi biz öğrenciyiz,kesin gelicez ayaklarıyla hallettik şükür.Burgera aktık daha sonra.Dondurma yedik falan.Sonra da Sabri'ye hediye baktık.Apaçimsi bişey alıcaktık başta.Mesela plaj terliğiyle,beyaz çorap gibi ama vazgeçtik.Yarın tişört alıcaz Elifle.Biraz daha takılıp ayrıldık.Eve geldim makarna yaptım kendime soslu moslu.Çok güzel oldu.Kendim yaptım diye demiyorum bak. :p
Şimdide msndeyim,aşırı sıkıldım.
Bu arada Küçük Sırlar güzel dizi.Ama Gossip Girlle çok eşleştiremedim ben.Su,Demir ve Meriç dışında.Çet Chuck mu şimdi? :D Ne kadar saçma. :D Su'nun ve Çet'in odaları pek hoştu ama çok beğendim.Bide Merve Boluğur'un adı niye her dizide Ayşegül? :D Yapıştı kıza bu isim.
Çakıl Taşları'da güzel dizi bu arada.Salı günleri Fox'ta.Umut Kaya çok iyi reklam yapıcak o dizi sayesinde.
Neyse.
İyi geceler. :))

Hiç yorum yok: