15 Temmuz 2010 Perşembe

Süper günün ardından.İyi ki doğdun Sabri!

Bugün Sabri'nin doğum gününü kutladık.Aslında 28 temmuzdu.O zaman burda olamicağı için şimdiden kutladık biz.:))
Elifle önceden buluşup Sabri'nin hediyesini aldık.Bişey değil canım.Enderden tişört işte.:p
H-Bar'a gittik hediyeyi aldıktan sonra ama kimse gelmemiş.Bakındık saf saf.Sonra geldiler Allahtan çok bekletmeden.Oturduk,hediyeler açıldı,pasta kesildi falan.Garson pastayı küçük buldu."Bu ne lan böyle küçücük?" dedi hatta.Ece yapmış,biz bişey diyemedik. :)) Bizimkiler sağolsun bira içtiler hep.Bende Aylin'den içtim biraz.Sıkıldık zaten orda,loş bi ortam işte.Yemek yedik burgera gittik.Ordan da Arena Cafe'ye aktık.Çok güzel bir yermiş,gitmemiştim hiç.Okey,tabu ne varsa oynadık heralde.Okeyde de hep Emir açtı,şanssızdım bugün.
Fotoğraf çektik biraz sonra da dolana dolana ayrıldık.
Çok güzeldi,çok eğlendim.Çokta özlemişim hepsini.İyi oldu kısaca. :)
Bunlarda fotoğraflar efenim.Asıl Mertle dehşet bir fotomuz vardı ama onu atmayı unutmuşum.:( Koyarım sonra.
Mertle beraber.Çok sevdim bunu. *-*
Mert ve Elif.Canımsınız ikinizde.<3















Mert'in 450 liralık RayBaniyle fotoğraflar. :D








Haydin baybay.

3 yorum:

nimueh. dedi ki...

Ben de normal buluşuyosunuz sanmıştım diyorum zaten cumartesi doğum günü var niye buluşuyolar :D

Afferim ne güzel de eğlenmiş guzum u.u Mert yine tip tip yaarabbim :D

Haydin öptüm seni genç.

bitter dedi ki...

Sana Sabri'ye hediye alıcaz Elifle buluşup falan diye mesaj atmıştım bide. :D
Mert'i gözlüğüyle gör bide ben ilk gördüğümde krize girdim. :D
Bende seni öptüm yavrum.

yamesin dedi ki...

Happy b-day Sabri:))

Öperim çok:*