12 Temmuz 2010 Pazartesi

Geldim ki ben.

Akşehirdeydim kaç gündür.Konya'nın bir ilçesi oluyor efenim.5-10 Temmuz Nasreddin Hoca Şenlikleri vardı.Çok güzel vakit geçirdim.Annemle,teyzemle,Didoş teyze ve Aybenle.Yedik,içtik,balkonda kahkalarla gülüp,çekirdek çitledik.Baya da gezdik.Uzun süredir gidememiştim Akşehir'e annemin memleketi oluyor.Çarşısı falan iyiydi ya.Konya'dan daha güzel bence.:) Konserlerede gittik.

Hadi siz gidin bakalım 2,5 liraya İstanbul'da,Ankara'da bu konserlere.:)
Bayadır görmediğim akrabalarımıda görmüş,tanışmış oldum.Annemin sülalesi aşiret gibi olduğundan hala tanımadığım akrabalarım var.İnsan tanımak istiyo neden bilmem ama.
Çok şey yaşadım orda.Ama yazmak istemiyorum,havamda değilim hiç.İyi geceler.

4 yorum:

Hatun dedi ki...

of biletler çoh kuul.
çok havalısın böböyim.
dsghajghj.

bitter dedi ki...

haha manyak :D havayla ne alakası var ki hem?huh.

bo☂ dedi ki...

OHAONURŞAN lavlavlavlavlavlav.
hav.

bitter dedi ki...

vakit geçsin diye gitmiştim.gayet sıkıcıydı.adam aşırı zayıfmış bide bunu görmüş oldum :D