2 Aralık 2009 Çarşamba

Ben kendimi fantastik romanlara falan verdim artık.Harbi çok süper oluyorlar ya.Bunlar nasıl gelmiş yazarın aklına diyorum hep.Ya da moronluğumdan bu.Tek sevmediğim yönü bu ana karakterler çok başarılı falan oluyo,tüm gözler onun üstünde,aşk hayatı da pek bir süper.Dünyaca ünlü möhemmel bir seri yazmadan ölmek istemiyorum.Ama zor tabi.Evet,benim yazıcağım romandaki ana karakter böyle kimsenin önemsemediği,sümsük,uyuşuk biri olsun.Ama o zamanda tutmaz.Neyse düşüncez.Sanki yayınevleri kapımda.
Şu kalan 1,5 kitabımda bitsin.1-2 hafta birşey okuyamicam -yazılılar-. Ama ondan sonra insani şeyler yazan bi kitap okuycam.Planımız budur efenim!
Görende beni yılların okuyucusu sanıcak.
Aslındaherkesiniçindegizlediğiosümsük,uyuşukbenim.
Ve kapanış;
Sağlam şoför kalmaz rampada müslüm baba sığmaz ipoda!

Hiç yorum yok: