25 Aralık 2009 Cuma

                                      
1 haftadır falan yoktum sanırım.1 haftadır neler oldu ki?Ekşın birşey söz konusu değil.Umutla bekliyoruz ekşınları.Ancak hala yok.
Okuduğum kitap bitti,Safiye Sultan'ın 2.kitabına başladım.
Elif'e 2 hafta boyunca "enivicivokke" diyip,sinir ettim.
Haftasonu Elif,Uğurcan ve ben baya bi gezdik.Güya 8-10 kişi buluşucaktık.Sonradan Mert de dahil oldu. Ama çok fazla güzeldi.Langırt oynayamamam bile eğlenceliydi.
Dün de gezdim.Ama bu sefer annemle.Okulu astım.Bir günde 50 teleciğimi yedim.Annemide Taşana götürdüm. :D Kitap aldım kendime:Moskof Cariye Hürrem.Kahve Dünyası'na falan girdik.Hanımefendiye kahve ısarlamış oldum.40 yıl hatırı olucek umarım.Sonra Vavien'i izledik.Çok kötü de değildi,iyi de.Başları baya bi komikti.
Böyle işte..
Bu arada çıkışta Bilmemnesu'ya sen şuna şöyle dediğimizi biliyo musun dedim.(Şu,sevgilisi oluyor.)Evet biliyorum bilmemne kitabına yazmışsınız,amaçsız gördüm sildim gibi şeyler söyledi.Söylesin ya insanların sevgilisi üstünden hava yapmasına alıştım.Bir de bu Bilmemnesu'nun yazın msnde zırt pırt benimle konuşmasını göz önüne alırsak,evet olağan.

Hiç yorum yok: