23 Eylül 2009 Çarşamba

Okul yolu düz gideeer


Bunu okuyan varsa baştan söyliyim uzun yazıcam gibi.
Köye gitmeyi çok istiyorum demiştim.İstediğim gibi de oldu.Annemle ısrarlarımıza babam dayanamadı haliyle. =D Neyse efenim akrabalar falan filan toplaştık sabahın köründe (bkz. 05:30) yola çıktık.Babam bayram namazına yetişmeyi çok istedi fekat elden ne gelir yetişemedik.İsa abim ve babamda kabir ziyareti faslına yetişebildiler.Amcalar,kuzenler eve gelince de haliyle bayramlaşıldı.Sonracığıma kahvaltı yaptık.
Kahvaltıdan sonra babacığımın sevgili kuzenleri ve çocukları geldi.Torunlar baya büyümüş bunu farkettim. =D Bir de herkes köydeydi,çok iyi oldu.
Öğleden sonrada ananemlere gittik.
Ertesi gün halamı ziyaret ettik.Halamın yeni evinde dondum,köy çok soğuktu.
Güzeldi,iyi vakit geçirdim.
Halama gittiğimiz günün akşamıda babamın geri kalan kuzenleri geldi. =D
Ayşe halayı,Safiye halayı görmüş oldum iyi oldu.
Ayşe halanın kızları(bkz.İrem,İmran) çok güzelleşmişler,kıskandım. =D
İmran baya kilo vermiş,İrem de iyice güzel olmuş ha.
Onlar geldiğinde bizde Tülin'in düğününü izliyor idik.
Ya şu ne kadar güzel olmuş bu ne kadar güzel olmuş dendi.Bana da "ailenin en uzun kızı" harici bir şey denemedi.Sinir oldum ha.
Ama Ayşe halanın kızları harici çok güzeldi. =D Onları görünce sinir oldum.Karakterlerinden dolayı asla değil sadece güzel olduklarından. =D Kıskançlıksa kıskançlık bana ne?
Mertle de kavga ettim.Pöf de pöf.

Evet evet evet!
Yarın okullar açılıyi yiurum.
Heyecanlı değilim desem yalan olur.Heyecanlıyım.Çömleri merak ediyorum.=D Kimlerle aynı sınıfa düştüğümü de.. Zaten hatırladıkça moralim bozuluyor.
Bunu okuyan kim varsa(yoktur ama) yeni eğitim-öğretim yılında başarılar diliyorum kendilerine.Kendime de cumartesi günkü dersane sınavı başta olmak üzere başarılar diliyorum.

Seneye köye gidersem Görün lan siz beni!
Coştum sanırım. =D Ama öyle ki...

AA!! Nasıl unuturum!?
Tülin Hamile!
=D =D

Tamam bu kadar sustum.

5 yorum:

Jade dedi ki...

ben okuyorum lan. daha ne?
dersane sınavı bana acı acı gircek. =)
neyse.
ben heyecanlanamadım bi ya, tatil rahatlığı hala üstümde. sanki okulu ziyarete gidicem ha. :D
niyse niyse.
gittim hadeee.

bitter dedi ki...

Heyecan var ama bir yandan da tatil böyle sürücekmiş gibi nolucak bakalım.
Hıyırlısı..

~ΣГÍŦ~ dedi ki...

ben de okuyorum..ve üni heyecanı yaşamak bambaşka (:
bunu da sennle pylşmk istedim hani bitter*cik :D

~ΣГÍŦ~ dedi ki...

yani blogunu okuyorum anlamında :D

bitter dedi ki...

Ouuv Elif sizi buralarda görüyoruz sonunda :D
aa elif dedim O.o
kolay gelsin sana :D
geçti bende heyecan falan :D