19 Eylül 2009 Cumartesi

Fazlaca 'sakin'


Dün geceyi anlatmakla mı başlasam napsam?
Aslında anlatmak istediğim çok şey var gibi ama hiçbir şey anlatmicakmışım gibi.
Bi başlıyalım da gerisi gelir.
Dün gece dediğim gibi amcalar,kuzenler herkes bizdeydi.Güzel bir geceydi,zevkliydi.
Belki de ben aile ortamını çok sevdiğimden öyle geldi,bilmiyorum.
Özellikle babamın eski anılarını anlatması çok hoştu,çok güzeldi.
Babam anlattıkça farkettim;bu ailede herkes dedemi çok özlemiş.
Boşluğunu fazlasıyla hissediyor.
İsterdim ki dün gece iki dedemde aramızda olsun..
Pek duygusala batmadan çıkalım en iyisi =D
Bu arada kuzenimin kızını hiç sevmiyorum! =D
Ukala,bücür,geveze.
Taze gelin kuzenimde pek bir süzüldü.
Enişte bey biraz çekingendi.
Yengem her zamanki gibi ortama hakimdi.
Annemde işini başarıyla tamamlamış bir ustanın huzuru vardı.
Babam her zamanki gibi neşeliydi.
Amcam kendi halindeydi.
Gözlemleyebildiklerim bunlar. =D
Bu arada düğün fotoğraflarından nefret ediyorum!
İnsan bir tanesinde bile mi güzel çıkmaz ya?
Rüyama bile girdi. =D
Eda'da Adapazarı'na gitti ya püff.
Bende köye gitmeyi hem istiyorum hem istemiyorum.
Akraba ortamlarına her zaman bayılırım,bu yüzden çok istiyorum.
Fakat annemin çatlak kuzenim ve onun annesiyle arası biraz bozuk.
Herhangi bir şey olur da annem rahatsızlanır diye de hiç istemiyorum.
Zaten babamında gitmeye hiç gönlü yok.
Ama buradaki bayramlarda pek bir tatsız oluyor be gülüm!
Napcaz,netcez bilmiyorum artıkın. =P
Hadi bu kadar olsun bahalım.
Yarın yazamam belki;
bayramınız kutlu olsun.

Hiç yorum yok: