5 Eylül 2009 Cumartesi

geride kalan buruk bir mutluluk

Hani buluşucaz demiştim önceki yazımda.
Buluştuk.
Saat 15:00'da Elif,ben,Dilara ve Uğurcan.
Herkes gelene kadar çok güzel vakit geçirdik.Dolanıp durduk :) Doktorlarda bankta otururken yanımıza bir kızla küçük kardeşi geldi.Kız bizden iki yüz elli bin istedi,kardeşine simit alıcakmış :) Elif'te biz niyetliyiz,paramız yok dedi :) Tabi kız inanmadı biraz daha durup gitti.Kardeşide giderken elindeki su şişesini üstümüze savurdu :) Allah'tan bana gelmedi :D Ama Diloş biraz kötü etkilendi :D Başından aşağıya sular döküldü :D Bu suya işemiştir,tükürmüştür falan dedi biz Uğurcanla koptuk tabi :D Çünkü Uğurcanla bana benim kolum haricinde su gelmedi :) Diloşla Elif biraz bozuldular tabi.Elif'te Allah kahretsin demiş.Kızda dönmüş bize anasını karıştırma falan diyo :D Manyak.Bizde kaçıp Kanatlı'ya gittik.Alt katta iki saat kadar oturduk heralde.Elif'in de dediği gibi konuşucak gerçekten çok konu varmış ve ben çok özlemişim onları.Ordan kalkıp üst kata çıktık.Elifle Uğurcan'ın langırt ve havalı hokey oynamasını seyrettik.Sağolsun Uğurcan'ın hokeyi fırlatmadığı alan kalmadı,havalı hokeyde yenildi ama langırtta intikamını aldı :) Aşağı indiğimizde sürümüzün geri kalanı yavaş yavaş toplanıyordu.15 dakika kadar bekledikten sonra Espark'a gittik.Çoğunluk oruçmuş,onlar için bizde bekledik.Neyse efenim sonra yemeklerimizi yedik.Hande ve Hüseyin çifti bizden ayrı yedikleri için kızdık.Çünkü biz oraya sınıfça gitmiştik.Neyse herkesin yemekleri bitince kalktık.Emir ayrılıyor muyuz burda ya falan diye trip atınca,bir yerlere gidelim dediler.Çay bahçesine gidicektik.Annemi aradım izin almak için ama maalesef sadece bana izin çıkmadı.-Yanlış anlamadan ötürü.Tek ayrılan ve eve tek başına dönen ben oldum.Geldiğimde annem biraz trip attı hala da aramız limoni ve bu yüzden moralim aşırı bozuk.
Zaten geride kalanlarda pek eğlenememişler sanırım.Elif,Hüseyinle tartışmış falan.Bende Hande'nin yüzüne telefonu kapadım :) Şimdi gülüyorum ama o an çok sinirliydim ve beni anlayabilicek yoktu sanırım.
Bugün de hiçbir şey yapmadım.
Sakin'in Edepsiz Komedya şarkısını sürekli dinlemek haricinde.
Sakin'in çoğu şarkısını bilmeme rağmen bunu nasıl bilmiyorum aklım almıyor :D
Sanırım fan olma yolundayım.
Bugünlük bu kadar olsun bahalım.


gözlerin ya vardı aklımda
biz çoktan unuttuk dünya dediklerini
aşk bir kaza dedin
bizse sağ kurtulduk
bugün senin günün
onuda mahvettin
seni sorana her yanım derim ve dahasınıda eklerim
ellerini uzat ki dokunsun
parmaklarım bugün

3 yorum:

Nirvana... dedi ki...

seni mutlu görmek benide mutlu ediyor :)
bu arada o hande hüseyin çiftindeki hande benim uleyn !!! DUYUN MİLLET adasdsdsdfa xD

müjqân-müjo dedi ki...

anam bide yazmaya mı basladn sen ilerde kitapta cikarırsın :D:D cıkarrsan çok satar :DxD
seviyorm seni :D
hep mutlu ol lağnn :D<3

Lillyum dedi ki...

Mutluluğu buruk hale getirmek kendi elinde,istersen yaşadıklarının güzel tarafını düşünüp mutlu olursun.ayrıca herkes gitti ben izin alamadım diye düşüneceğine,herkesin düşüncesi farklı,ben eve gitmeliyim demeliydin.