11 Şubat 2011 Cuma

yine bekleriz,her zamanki gibi

Tnk'nin yine yazı bekleriz şarkısını dinlerken daha orjinal bi başlık yazamıyorum maalesef.Sıkıldım,çok çok çok fazla sıkıldım..
Çok durgunlaşmışım bu ara.Evet durgunlaştım.Niye olduğunu bilmiyorum tabiki.Ama eski neşem yok hiç yok.
Benim kendime hayrım falan yok lan.Valla.Hiç kendim için bişey yapmıyorum.Çabalamıyorum da.Hiçbir şey güldürmüyo sanki.Tamam hep somurtmuyorum ama hep mutlu da değilim.Garibim,tuhafım,sersemim ve biraz da "deliyim."
Öha be fazla melankolik oldu bu.Ama şu an gerçekten böyle hissediyorum.
Sanırım beni sıkan şey üniversite telaşı.Bu yük valla çok ağır lan.Hafifletmek için bir şey yapıyo muyum?Hayır.
Nolcam ben böyle yaa.Off.
Biraz da güzel şeyler olsun be!
Aslında mutluyum da sıkıldım şu an ondan.Tamam iyiyim iyiyim.Yanımda olan herkesi çok seviyorum.Bağlanma işini abartıyorum ve bu yüzden de çok üzülüyorum bazen.Ama napam,böyleyim ben.
Heralde bu şu ana kadar yazdığım en gerizekalı post oldu.
İhtiyacım olan tek şey çikolata ve mesajlaaarı.
İYİ GECELER!

Hiç yorum yok: