18 Şubat 2011 Cuma

yellow

Eskiden dinlediğim şarkının adını yazardım başlığa.Yine öyle yapasım geldi.Beni okuyan varsa Coldplay'in çokçokçok sevdiğim yellow şarkısı ona gelsin.:)
İlk hafta da geçti be.Çabuk geçti hemde baya.İlk 2 ders inkılaptı.Normalde hocayı çok seviyorum falan ama uyumamak için zor tuttum kendimi.Hala da zor tutuyorum.Şu liseye başladığımdan beri yolunda gitmeyen,sorun olan şeylerden biri de uyku düzenim,düzensizliğim daha doğrusu.
Dün uyanamadığım için servisi kaçırdım ve okula ilk defa minibüsle gittim.Ya arkadaş ben normalde otobüs,minibüs,tramvay falan kullanmam.Kaç numaraya,nerde,ne zaman binilir bilmem.Uzun bi arayıştan sonra buldum çok şükür.Müdür yardımcısı da kafa adam sağolsun öbür kel ibo gibi değil.İlk dersin bitimine 10 dk kala gelmeme rağmen 5 dk geç kalmışım gibi yazdı.
Neyse.Bugün Selçuk hocama gittim.-fizikten ders alıyorum da- İlk defa bu kadar sıkıcıydı heralde,herkes fazla durgundu.Manyetizma anlattı bide.Zor geldi bana yaa.Of kafam girsin zor olmayan ne var ki zaten !!
Şu imesh midir nedir çok mal bi program ah bir zamanlar laymvör vardı.Hem aradığım şarkıları bulamıyo hem de geç indiriyo.
Amaaan.Uykum var benim yaa.Ama uyumak istemiyooomm.
Haa sahi yarın inşaallaaahh dersaneyi bırakabilirim.Annemgiller görüşsün bakalım.Gitmicem zaten.
Geometri çözmek istiyorum ya valla şaka gibi.Bugünleri de görücekmişiz.Vay arkadaş.
E bu kadar olsun be.
Ben bitterce falan konuşmuyorum,bildiğin ergence lan bu valla bak.

Hiç yorum yok: