17 Eylül 2011 Cumartesi

bazıları piçtir

belki günler geçtikçe içimdeki acı azalıcak belki ben de unutucam belki ben de onlar gibi olabilirim
aslında ben bu kadar üzülmezdim bu kadar takmazdım bu kadar sevmesem gerçekten umrumda olmazdı
şimdi üzülüyorum evet koydu işte onların yaptıkları koydu
uzun uzun anlatmak istemiyorum
şu an yapmak istediğim tek şey sinirimi kusmak,nefretimi dökmek
asıl koyan ne biliyo musun
ben onları herkesten böylesine ayrı tutarken,dosttan öte görürken onların arkamdan piçlik yapmaları
piçlik lan işte bunun adı sadece piçlik
kimseye güvenme
sen benim gibi herkese değer verme
benim gibi saf olma
herkese yüzün gülsün ama asla değer verme
sonra tepene çıkıp arkandan öyle bi konuşurlar ki
yapabildiğim sadece susmak
çünkü ben biri ya da öteki değilim
ben büşrayım
ben onlar gibi yapamam onlardan olamam
sadece susup,uzaklaşmalıyım
geçicek
her şey çok güzel olacak
biliyorum

1 yorum:

BAMBİ dedi ki...

Çok doğru demişsin.