17 Eylül 2010 Cuma

heyyyo!

Ya ben blogu çok deli manyak özledim yaaa.Yorumlara baktım gibi bişey oldu.Neyse son 1 ayımı kısaca özetleyebilirim heralde.
Dersane başladı ve sınıfımdan nefret ediyorum.Edalarla aynı sınıfta olamamak sinir bozucu.Dua edin de ekimdeki sınavda 1.gruba kapağı atıyim.En sinir olduğum hocalar bile derste benim muhabbetimi yapıyolarmış.
Sonra deli gibi milli maçları izledim ve ÖMER AŞIK'A AŞIK OLDUM OLLUUUM!!!Klasik kız halleri işte ama ben fena takıldım ya.Takım elbisede yakışmamış mı.Öf bee *.* Mine'yle aşırı gerizekalı ama çok güzel hayal kurduk,telefonda duruyo.Okudukça mutlu oluyorum sanırım.Ayrıca herkese 3-5 seneye gastelerde Ömerle benim boy boy resimlerimizi görüceksiniz,Nbali basketçiye doktor sevgili diye şeyler söylüyorum.Çok fena aştım kendimi.
Daha daha sonra blogumu değiştirip durmayı çok özledim.Ama şu an vaktim kısıtlı.İnternet kafelere düştüm o derece.Ayrıca tivitırıda özledim.Girer girmez Sinan Güler'i izlemeye başladım ve "ömer aşık'a hesap alması için baskı yapsan be hacı." yazdım.Adam kesin blocklicak beni.
PuCCa'nın kitabını okudum,kesinlikle okumanız lazım ben çok beğendim.Şimdi de Kanuni'yi okuyorum.Eliflerin doğum günü hediyesi.
Bu kadar heralde yaa.
Pazartesi okullar açılmasın,hep dersaneye gidelim.
Hatun,Rory ve Elif neler yapıyosunuz çok merak ediyom valla.Ve sen Elif numaramı aldın o kadar ne bi mesaj ne bi çağrı bişey görmedik.Duy sesimi!!!
Ha bu arada Nba maçlarını izlemeyen adam değil len.Hido ve Semih abim ve ve ve ayriyetten Ömerciğim var.
Of burdan çıkıp okul için alışverişe gitmek dumurlara sokuyo beni.
Yeni izleyicilerim bloguma hoş geldiniz,renk getirdiniz,neşe kattınız.Sizi izlemeyi unutursam kırılmayın.Şimdi olmazsa bi ara izlerim bak gerçekten.
Bence bu yazıyı kimse okumaz lan.
Okuyan yorum yazsın bari dicem kimse yazmicak kalıcam mal gibi ahaha. :D
Neyse öptüm.
Sizi çok çok çok seviyorum.
Haydin baybay.

7 yorum:

çizimdefterinin çizeri dedi ki...

ay bittercim okuyan var saçmalama yani kimse okumaz diye :)

hatta iğrenç bide espri yapayım saçmalanmaz saç taranır :P (kişinin kendinden iğrendiği an)
interneti bütün yaz olmayan biri olarak biliyorum bende net kafelere düşmüştüm,geçer hepsi geçer

UnknownGod dedi ki...

ehe.
olm.
özledim lan bende.
öpücük öpücük öpücük.
yes.
ay ne diyceğimi bilmiyorum.
OLM BENİM KONTÜRÜM OLSA(Eğer türkselsen) seni mesaja boğardım.
Haydin bay bebekim.

Sena dedi ki...

=D =D okuduk okuduk hosgeldin !! =D

bitter dedi ki...

ayy çok mutlu ettiniz beni ya bebeler *-*
çizimdefteri;öyle salak espriler bazen lazım.:D
len hatun bebesi;aveayım ben ölümüne 5binciyiz.
sena;hoşbulduk :D sağol ya *-*

Ezgi dedi ki...

İşte burdayız,özledik,okuyoruz:)
öptüm!

STYLE M dedi ki...

bak bende okudum vede izlemeye aldim ;)

bitter dedi ki...

ezgi ve style m cok tesekkür ederim :) ezgi bende senin yazılarını cok özledim! Style m telefondan girmedigim de yazılarını takip edicem,emin ol :) öpüyorum!