30 Ağustos 2009 Pazar

Yine,yeni bir gün...

Yazacaklarımı kafamda kurguladığım halde bilgisayar karşısına geçince çoğunu unutuyorum.Günümü anlatayım desem pek birşey yaptığım yok,bugünlerde üstüme yapışan temizlik hastalığı haricinde :) Gecenin bir yarısı annemden banyoyu temizlemek için izin almam doğruluyor sanırım bu durumu.Ertesi günde belimin ve sırtımın ağrıması fakat içimin rahat olması.Ders çalışmaya başladığımda bu durum geçicek gibi görünüyor.Çünkü temizlik yapınca kendimi çok yorgun hissediyorum ve günün geri kalanı çok boş geçiyor.Evdeki temizlik bitsin 1-2 güne kadar başlayacağım inşallah :/ Birde sosyalleşmem gerek.Örneğin okul zamanındaki hızla kitap okumalıyım.Elimde var birkaç kitap okumam gereken ama öncelikli Safiye Sultan.Başlarını biraz okudum ama daha sonra devam etmedim.Okullar açılınca aynı hızla kitap okuyacağımı çok iyi biliyorum.Çünkü serviste kitap okumak son derece zevklidir :) Ve ve ve film izlemek.Şu an en merak ettiğim filmlerden biride Amelie.Bulamıyorum filmi eski olduğundan bakalım biraz daha sorup soruşturayım.İşin ilginç tarafı filmle ilgili çoğu şeyi biliyorum,müziklerini vs ama filmi izlemedim.Netten indirsem kotam alt üst olur :)
Kültürümü artırmam,kendimi geliştirmem gerek.Bunun içinde elimden geleni yapacağım.Dün gece Tarihin Arka Odası adlı programı izledim ve tarihi kitaplardan birkaç tavsiye aldım.Bulabilirsem okuyacağım.Herşeyi dört dörtlük tasarlıyorum hep kafamda bakalım neler olacak? :) Tamam artık susuyorum.


Ve son olarak;
30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun.

4 yorum:

Jady. dedi ki...

Amelieeee. 2 kere izledim ben. O.O
Güzel film güzel.
Ama abartılcak derecede güzel değil.
Ben de var film hacı. cd'ye çekerim sana. 8-)
Ama tabiiii her şey karşılıklı bacım.
Öptüm. xD

M. ERKUL EĞİLMEZ dedi ki...

Bloguma uzun süredir yorum gelmeyince kötü bir "yazıcı" (daha yazar olamadım :) ) olduğumu düşünmeye başlamıştım ki o anda bir vahiy gibi yorum yazdığın e-mail geldi. Teşekkürler. Günlerinin nasıl geçtiğini de buradan takip edeyim bari. Blogumuda yaymaya çalış. :D Yakında çok büyük bir projem var onuda özel olarak sonra konuşuruz. Kendine çok iyi bak. Hoşçakal...

bitter dedi ki...

Yeeş istiyorum o filmi lütfen lütfen :D
Erkul sende ha menajerin gibi oldum :)

Nirvana... dedi ki...

şu güzel yorumlara bir tanede ben ekliyim len erkul sen blogçumuydun :| ben şu edwırt bella 2lisini bekliyorum yeni filmini ama diğer insanlar gibide hastası değilim bunun farkındayım:):)